פרסום באינטרנט


פרסום באינטרנט

 

כל ילד יודע שכדי להצליח צריך לפרסם וכל ילד יודע שכדי להצליח ולפרסם צריךלדעת לפרסם נכון וכל מישיודע חצי דבר על פרסום נכון, פרסום חכם,פרסום חסכוני ופרסום אפקטיבי - יודע על פרסום באינטרנט. פרסום באינטרנט מוכיח עצמו, שנה אחרי שנה, כמודל המשתלם ביותר לפרסום בעיקר עבור חברות חדשות, חברות קטנות, חברות הפונות אל קהלים צהירים וכן חברות הנמצאות בתהליך של חדירה לשוק ו/או החדרת מוצר חדש או לחילופין שירות חדש. אז איך זה שהמודל של פרסום באינטרנט מוכיח את עצמו כמודל עיקרי להצלחה שנה אחרי שנה?

 

פרסום באינטרנט - שפע של הזדמנויות לפרסום חינם:

לפני שמדברים על פסום באינטרנט בתשלום על כך עוד נרחיב,חשוב להתחיל ולציין כי באינטרנט אפשר ואף רצוי (ופראייר מי שלא עושה כך) לפרסם בחינם. החל מהצפת תכנים חיוביים,משכנעים ואף תכנים המניעים לפעולה בתוך אתר האינטרנט שלכם - העומד לרשותכם ככל שתצטרכו מבלי הגבלת זמן, מקום... פרסום באינטרנט מתאפשר בחינם באמצעות העברת מסרים במדיות חברתיות, בבלודים, בפורומית, העברת מסרים בעד העסק שלכם וכנג המתחרים בטוקבקים ועוד וכמו כן, העבר מידע רלוונטי לאתרי תוכן ובכך ליצור אפקט של פרסום סמוי באתרים רבים מקצועיים, אתרי חדשות או אתרי נישה - אלו דרכים של פרסום באינטרנט בחינם אין כסף! אסור לפספס הזדמנות לעבוד במודל זה.


פרסום באינטרנט - גם שטחי הפרסום הם זולים בהרבה מהמדיות המתחרות:

פרסום באינטרנט הוא כל כך אפקטיבי עבור עסקים קטנים וחדשים או ארגונים אשר אינם פועלים למען מטרות רווח ואשר לא עומד לרשותם תקציב פרסום בעל שש ספרות מאחר ושטחי פרסום באינטרנט הם הרבה יותר זולים מהמדיות המתחרות. לא רק שהפקת פרסומת אינטרנטית היא פשוטה יותר וזולה יותר (כאשר מדובר על באנר לעומת הפקת ג'ינגל לרדיו או יותר מכך - לעומת תשדיר טלוויזיוני - יש פער של עשרות ומאות אחוזים).

 

שטחי פרסום באינטרנט הם זולים בעשרות אחוזים וכן הפקת הפרסומת זולה בעשות ואף מאות אחוזים כך שמדובר על מדיה פרסומית זולה אך יחד עם זאת - מדיה פרסומית המביאה לאותן תוצאות של שאר המדיות. מכשיר של טלפון סלולארי או פחית שתיה קלה הוא אותו מחיר. פרסום זול מביא לרווחיות גדולה יותר. זו המשוואה והיא משוואה מנצחת כאשר מדובר על פרסום באינטרנט.


פרסום באינטרנט - אופן התשלום הוא הגיוני וצודק!

כאשר אתם רוצים לקנות שטח פרסום בטלוויזיה יש מחיר מחירון (והוא גבוה!), אותו כנ"ל לגבי מודעת עיתון ו/או תשדיר רדיו ושלט חוצות. כאשר מדובר על פרסום באינטרנט - אין מחירון קבוע מראש. יש מודל צודק והגיוני ביותר שאומר דבר פשוט: בעל המדיה (בעל האתר) והמפרסם עובדים ביחד להשגת תוצאות. המפרסם משלם לבעל האתר, על פי סכום קבוע מראש, רק על הפעמים בהם גולשים נכנסים לקמפיין (מקליקים). למודל הזה קוראים PPC והוא שינה את התפיסה של כל העוסקים בפרסום באינטרנט.